Administratie & secretarieel

Doordat ASTRON uit vier overkoepelende organisatie onderdelen bestaat, heeft ieder organisatie onderdeel zijn eigen secretariële afdeling. Daarom hebben wij verschillende administratieve en secretariële functies.

De administratieve en secretariële functies geven ondersteuning aan zowel volledige afdelingen of aan de leidinggevende van een afdeling. Daarnaast hebben we secretaresses voor onze directie.

Deze functies hebben veel verschillende taken en een werkdag ziet er daardoor divers uit. Je kunt aan de volgende taken denken:

  • Plannen van afspraken
  • Organiseren van zakenreizen
  • Verzorgen van correspondentie
  • Verrichten van administratieve handelingen

Daarnaast blijven de secretaresses nauw betrokken bij de vele evenementen die wij organiseren.

Word of a staff member
Roelof Boesenkool
Head ICT

ASTRON is voor mij een goede en fijne werkgever omdat ik vele mogelijkheden krijg om mijzelf te ontwikkelen, zowel persoonlijk als professioneel. Mede hierdoor ben ik bij ASTRON gaan werken. Bij ASTRON kun je sturing geven aan je eigen loopbaan als je de kansen weet te benutten. Daarnaast vind ik het fijn om in internationale […]

Read more

Our latest newsletter is now online. Make sure to subscribe to receive it in your mailbox: bit.ly/39igzib pic.twitter.com/EGZl…

More tweets